II moodul

I OSA KODUSED TÖÖD
1. Koduste tööde analüüs (20 min)
– kursuslaste loodud kodulehtede vaatlus
II OSA INTERAKTIIVSED ÕPPEMÄNGUD
2. Interaktiivsete  õppemängude loomise keskkonnad:
http://www.purposegames.com/ (juhend, 15 min)   näited: Loomaaias (Tiia Salm)
http://www.classtools.net/ (juhend, 15 min)  näited:  Üldmõisted (Eve Saare)
http://www.xat.com/web_gear/quiz.php  (juhend)
http://www.education.vic.gov.au/languagesonline/games/memory/ (juhend, vaja arvutisse  allalaadida, 15 min)  näited: Tervisememoriin (Tiia Salm)
3. Õppemängu koostamine ühes tutvutud keskkondadest (30 min)
4. Koostatud õppemängu lisamine kodulehele  (15 min)
III OSA TUTVUMINE HELIFAILIDE KOOSTAMISE PROGRAMMIGA Podomatic  (30 min)
5.  Podomatic  (juhend)
tutvumine programmi töövahenditega, helifaili salvestamise järjestikuste sammudega, kujundamisega, profiili loomisega
6. Vocaroo
7. Kasutajaks registreerimine
8. Helifaili salvestamine
9. Kodulehele linkimine või vistutamine
IV OSA GIF ANIMATSIOON
10. Animeeritud piltide loomise keskkonnad:
picasion  (näide)
gickr.com  (näide1)
unfreeze 2.1  (juhend-1) (programmi allalaadimis- ja animatsiooni loomise juhend-2) (näide1) (näide 2) 
11. Animeeritud pildi loomine ühe programmiga:
– joonistamine programmiga Paint, Art Rage, Paint Net
– salvestamine gif failiformaati
– piltide tõmbamine programmi
– valmis animatsiooni lisamine kodulehele
V OSA KOKKUVÕTE
Kokkuvõte moodulist (10 min)
Kodune töö: ühe interaktiivse õppemängu või helifaili  või animatsiooni loomine ja selle lisamine enda kodulehele
Advertisements